27 Şubat 2011 Pazar

ETSY-ELBİSE MODELLERİ

                  Elbise sevdam gün geçtikçe büyüyor.Bu kadar sevmeme rağmen kış mevsiminde pek giyemiyorum elbiseyi. Üşüyorum... Ama bahar geliyor ve tiril tiril elbiseler bizleri bekliyor. Bu gün dışarı çıkamayınca sitelerde gezindim biraz. Portakal Ağacı'nın yazarı Hatice Hanım'ın sık sık sözettiği ETSY'de çok şeker şeyler var. Ben de bir kaç elbise beğendim oradan. Eğer alışveriş yapmak istiyorsanız buradan buyurun  ETSY



Bu yeşil elbise ile aşağıdaki siyah elbise aynı modeldeler.Ben her zaman siyah rengi tercih ediyorum.

 


 Aşağıdaki elbise de tiril tiril bahara uygun.Baharı düşünmek şimdiden beni mutlu etmeye yetiyor.




Bu modelde ise kemer ve eteğin duruşuna bayıldım.tesettürlü olan arkadalar omuz ve kollar için alternatif düşünmeli (bolero olabilir)


 


Sıradışı bir ebise

 

 Bu da çok şık bir elbise.Özellikle çalışan bayanların iş yerlerinde tercih edebileceği türden.Ama benim gibi tesettürlüyseniz bu elbiseyi unutun gitsin...





































Elbiselerin fiyaları fena değil.50-80 dolar arasında değişiyor.Ne dersiniz güzeller değil mi?

1 yorum:

böcük dedi ki...

Kesinlikle bunlar gibi daha milyonlarca güzel şey var etsy'de. Ben etsyden alışveriş yapmayı seviyorum ve aldığım her yeni orijinal şey ile mutlu oluyorum. Sık sık indirim dönemleri oluyor satıcıların, bunlardan birine denk gelirseniz karlı bir alışveriş yapabilirsiniz :)