20 Şubat 2011 Pazar

SİNBO SAÇ ŞEKİLLENDİRİCİ

                Dışarıda tesettürlüyüm ama evde rahat giyinmeyi, saçlarımla uğraşıp makyaj yapmayı çok seviyorum.Eşarbın ve bonenin altında iyice yapışan saçlarımla pek de hoş göründüğümü söyleyemem.Eşimse bu konuyla ilgili tek kelime etmiyor.Edemiyor...Bilirsiniz kadınlar olumsuz sölerden hoşlanmaz.Ama eşlerimizin bir şey söylemesine gerek yok.''Çirkin kadın yoktur;bakımsız kadın vardır.''düsturundan yola çıkarak pırıl pırıl parlamaya ne dersiniz? Bu çok da zor değil gözlerinize süreceğiniz rimel ve kalem bakışlarınızı ortaya çıkaracak.Biraz allık ve teninizle uyumlu hafif bir ruj ile capcanlı bir yüze sahip olacaksınız.Saçlara da biraz ahenk verdik mi tamamdır.Hem kendinize güveniniz artacak hem de kendinize duyduğunuz saygı insanların size saygı duymasına yol açacaktır.

  Ben bu aralar saçlarımla uğraşırken yeni bir oyuncak edindim kendime. Sinbonun saç şekillendiricisi.Pratik ve kullanışlı.




fotoğrafta gördüğünüz gibi set halinde.




               Beş ayrı başlığı var.Fön başlığı, kalın ve ince dalga için başlıklar maşası ...Hepsinin birarada olması güzel.Ama bence setin içinde düzleştirici de olmalıydı.benim ayrı olduğu için ihtiyaç duymuyorum.

               Bu arada sakın yanlış anlaşılmasın.reklam falan değil bu.Ben severek kullanıyoru.sizlerle de paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok: