26 Şubat 2011 Cumartesi

İSKENDER PALA, ŞAH& SULTAN

    

             Sisli ve yağmulu bir sabaha uyandım Mardin'de...Oysa  pazar için planlar yapmıştım.Ama bu havada insanın içine bir kasvet çöküyor.Kılımı kıpırdatmak içimden gelmiyor.Sanırım yapılacak en iyi şey gazeteler eşliğinde güzel bir sabah kahvaltısı yapmak. Arkasından kahvemi yudumlarken sonunu merakla beklediğim romanımı okumak. Evet bu günü okumaya ayırmalıyım. Okul ve ev işleri bir de çocuk derken pek okumaya fırsat bulamıyorum. Hekesin okuyup bitirdiği,hatta eleştirisini yaptığı Şah& Sultan' ı bu yüzden şimdi okuyabiliyorum.Evet, siz de hala okumadıysanız tarafımdan şiddetle tavsiye edilir. Olaylar ve kurgu oldukça ilgi çekici. Şah İsmail ve Yavuz Sultan Selim'in liderlik mücadelesini anlatıyor. İskender Pala'nın diline gelirsek: beni bir hayli yoruyor. Yapmacık bir dil kullanıyor.  Divan edebiyatı parçaladığını düşünüyorum. Neyse hayranlarını kızdırmayalım değil mi?Herkese keyifli pazarlar...

Hiç yorum yok: