3 Nisan 2011 Pazar

POLARİSTEN AYAKKABI,ÇANTA VE CÜZDAN

             Bahar bir görünüp bir kayboluyor şu günlerde.İçim kıpır kıpır ama bedenim ... Bir sonbahar, bir de ilkbahar beni mahvediyor. İnsanın bütün kemikleri mi ağrır canım.Üstüne üstlük bizim yavru kuzu da anasına çekmiş.Velhasılı kelam geçen haftayı bahar virüsleriyle mücadele içinde geçirdik.

              Güneşli bir günde ben yine dayanamadım ve yeni sezon ayakkabılara bakayım dedim.( ayakkabılara bakarken hastalığımı unuttum.) Polarisin geçen sene de satışta olan ama benim dikkatimi çekmeyen ayakkabılarına vuruldum.Laciverti sevmezdim ama geçen seneden başlayan ''lacivert-kırmızı-beyaz''akımına ben de kapıldım.

               Neyse efendim daha ayakkabıyı denemeden görevli çantasını da getirmez mi? off ben eridim.O an almaya karar verdim.Fakat Mardin'de olmanın  bir dezavantajıyla yine karşılaştım...Ayağıma uygun numara kalmamıştı ve gelmesi tam iki hafta sürdü. Dün beni aradılar koşa koşa gittim ayakkabıma kavuştum.

               Cüzdan mı?  Oda arada kaynadı işte...



Çantanın kırmızısı da vardı aslında. Ama bu daha uyumluydu ayakkabılarla :))


                                                          eeee Siz nasıl buldunuz?


       

Tabi bir de eşarp sorunsalı var.Bunlarla nasıl bir eşarp örtünmeliyim bilemedim.Arminenin  bi tane var  üstü yazılı.Eşim pek bir sinir oluyor yazılı eşarplara. ''insanlar kafandakini okumaya çalışacak'' diyor. Bi dakka hemen fotosunu koyalım :))   Nasıl olur dersiniz?




Bu arada dda' yeşil topuklara 'teşekkür ediyorum.Fotoğrafı ancak orada buldum.

10 yorum:

m dedi ki...

bence eşarp çok güzel

edibe @ edbdesigns dedi ki...

ayakkabi: muhtesem! resmen bittim!
canta: super!
cuzdan: aaayyyyy inanamiyoruuuum cok guzel! :)))

gule gule kullan hepsini canim :))) ben bu renk uclusune kendimi bildim bileli hastayim. :) esarp guzel olur, yani fotosunu yukledigin esarp olur tabii ki, ben seviyom yazili esarplari.. varsin okumaya calissinlar, kafamizda yaziyor nasilsa baska bi yerimizde degil dimi :)))))) esarp beyaz agirlikli oldugu icin (eger laci agirlikli giyeceksen) guzel olur :)

SEVGİ dedi ki...

Edibe'cim samimiyetine bayılıyorum.Çok hoşsun :)Evet allahtan başka yerimizde yazmıyor :))Lacivert kap ile giymeyi planlıyorum.Umarım takıntılı gibi durmaz.Sevgiler...

SEVGİ dedi ki...

Sevgili Dilek,
Evet eşarp harika da...yani şimdi benim ayakkabıları beğenmedin mi :((

seyyahmimoza dedi ki...

ben neden göremiyorum fotoları:(sinir oldum şimdi.yine de hayırlı olsun canım.iyi günlerde giy...
sevgiyle...

naki dedi ki...

çok şirinlerr.güzel günlerde kullanman dılegıyle ;)

böcük dedi ki...

Topuklu ayakkabılar ile aram iyi olmadığı için ben en çok çantayı beğendim, güle güle kullanın ve eskitin :))

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

hepsi çok güzel.eşarpta yakışır.baktın çok takıntılı duruyor farklı bişe örtersin olur biter.eşarbıda laci kapınla ayrı kullanırsın.ben bazen uyumdan çok sıkılıyorum.mavi laci kombine pembe eşarp takıyorum.

marifet ellerimizde dedi ki...

merhabalar cok tatlı bır blog hemen ızlmeye aldım .umarım sıksık gorusuruz .sevgıler:)

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

bu üçlünün rengine bayıldım harika duruyorlar güle güle kullanın inş. Ş:) bende bloguma beklerim sizi.