27 Mart 2011 Pazar

KIRMIZI VE SİYAH TUTKUSU



Kırmızı...
Siyah...
Asalet, zerafet,
Çok seviyorum bu iki rengi.Hem birlikte hem ayrı çok fazla kullanıyorum.Yukarıdaki fotoğrafta iki rengin birarada olduğu birkaç parça seçtim.Ama inanın kıyafetlerimin yarısından fazlası siyah renklidir. Bir kere zayıf gösteriyor siyah.Aynı zamanda da asil. Ama sürekli giyince de iç kararttığını itiraf etmeliyim. Kırmızıysa zor bir renk.Her yerde herortamda dikkati üzerinize toplayabilirsiniz. Çekici...Yani aslında amacım çekici olmak falan değil. Bu iki rengi seviyorum ve kendime yakıştırıyorum.

Eminim herkesin de benim gibi bir renk tutkusu vardır.

Fotoğraftaki eşarp da tam sekiz yıllık bir Pierre Cardin. Demek ki neymiş? Sekiz yıl önce de kırmızı siyah tutkunuymuşum



 Sağ alt köşedeki ayak parmagı için üzgünüm.görmezden gelin :)))

Hiç yorum yok: